Jump to content
Qries Qries Qries Qries Qries Qries

Recommended Posts

Jaaa das von mir angeführte ist ein Sonderlage:

Sonst:

"Derideki gözeneklerden iceri giren (su, yag, krem vs)seyler orucu bozmaz. Bas veya karindaki bir yaraya konulan ilac, vücuttan iceri girmedikce oruc bozulmaz. Eger vucüttan iceriye nüfuz ediyorsa, bozar ve kaza gerektirir."

Also wirklich die Medikamente, die IN den Körper gelangen sind forbidden. Nicht die, die unter die Haut gelangen. Jetzt fragt mich aber nicht nach Beispielen. Ich habe lediglich nur das Gelesene zitiert

Damit keiner zweifelt: Karaman sagt folgendes:

Lavman yaptýrmak, kulak veya buruna ilaç damlatmak, baþta veya vücuttaki bir yaraya ilâç koymak suretiyle karýn veya dimaða ilâcýn girmesine sebep olmak. Bu ictihad Ebû Hanîfe'ye aittir. Yine Hanefî mezhebinin iki büyük imamý Ebû Yusuf ve Muhammed'e göre vücudun tabiî deliklerinden deðil de yara ve çýban gibi sonradan açýlan yerlerden giren þey orucu bozmaz.

ezher üniversitesinden seyfullah kilinc da "Traþ kesiðine kolonya, kan taþý sürmek orucu bozmaz."

es gibt au h einige die das Gegenteil sagen. Aber ich glaube ehrlich gesagt nicht das das ein Problem sein sollte. Denn es hat einfach keine Nefsbezogene Seite.

• 1 year later...